Saturday, January 7, 2012

صـــرخــــة طــمــوح




<< الندم مبينفعش اللى حصل حصل >>

كلمات بتتردد على لسانى على طول
عشان من هبلى بندم على حاجه عدى عليها 4 سنين
انا عارف ان << عسى ان تكرهوا شيئا وهى خيرا لكم >> وكمان
متأكد ان ربنا شايفلى الخير فى الطريق اللى انا مشيت فيه مرغم
ورغم ان انا اثبت كفائتى ف الطريق دا لكن برده الكلمات دى مازالت بتتردد
لأ وكمان زادت الايام دى

لكن الحاله اللى انا فيها دى مجرد تقليب فى ذكريات طموح مختلف عن
الطريق اللى انا مشيت فيه
وطموحى القديم دا متعارض معاه بشكل كبير

كان فى ثمره جميله وليده جوايا
كانت ممكن انها تعمل حاجه وتاثر خصوصا فى الايام اللى عايشنها حاليا
لكن للأسف طريقى اللى اتفرض عليا
اجهض الثمره اللى كنت بحبها
وكل ماأحاول اجددها مكملش لأنى مش قادر استمر ف تجديدها
بس انا بحاول فيها وهفضل احاول عشان اجددها من تانى

<<لعل طموحى القديم يعود فى وقت انا بأمس الحاجه اليه >>

لكن يفضل اللى انا بقوله دا مجرد

<< صرخة طموح >>
بالاه تتكلم تعلى وتعلى وفى الاخر متلاقيش حد يسمعها
الا صوت واحد بس
وبيقولها

<<
اصحى فوقى طريقك مش هنا>>

ترجع مكانها وتنام لمده طويله اوى
وبكون مستنى الحاجه اللى تقدر تصحيها من تانى

** اعذرونى كانت تنفيسه جوايا كانت لازم طلع عشان مفرقعش **



0 التعليقات:

Post a Comment

شوف انت عاوز تقول ايه

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More