Tuesday, August 26, 2008

تاااااااااااااااااااااااااج



جالى تاج من مدونة

طالب مصر

احمد شرف


بدأت التدوين من امتى ؟ودخلت العالم ازاى؟


دخلت التدوين من سنه ونصف ودخلت عالم التدين

بالصدفه

ومااجملها صدفه!


ايه كانانطباعك فى البدايه؟


كنت حاسس انى معرفش اى حاجه ف اى حاجه

وكنت كئيب نوعا ما لان مكنش حد بيزورنى خالص


مين اكتر واحد بتهتم بتعليقه على البوست بتاعك الجديد؟


مفيش حد معين يعنى


ايه اهم حاجه اتعلمتها من التدوين؟


ان احنا مادان قبلنا نعيش الحياه

فنعيشها واحنا رافعين راسنا

وقايلين اللى جوانا من غير خوف او تردد


ايه اكتر حاجه كرهتها؟
مفيش حاجه تذكر تقريبا


حاسس ان التدوين له تاثير؟


اه طبعا المدونين بدأوا يظهروا ع الساحه السياسيه

بطريقه رهيبه وقدروا انهم يوصلوا صوتهم عالى اوى

وقدروا انهم يكونوا ايد واحده والدليل

جزئين من كتاب

مدونات مصريه للجيب


تهدى التاج لمين؟


انا مبحبش ادبس حد

اى واحد عاوز ياخده يتفضل




14 التعليقات:

اجابات جميله
شكراااااااااا على حل التاج

كل سنة و أنت طيب يا أخ زهقان
رمضان كريم

أجاباتك جميلة زحنا محظوظين أنك دخلت وسطنا

بجد مدونه متميزه

ما شاء الله

ربنا معاك

سلامات ...

ماشي يااحمد كده فى اول لقاء صحفى تبعنى وتنسانى مكنش العشم
مكنش بردو حد بيزورك امال انا كنت بعمل ايه بقي
عموما انا زعلانة
لا بجد زعلانة
بس يالا كل سنة وانت طيب بقي وربنا يسامحك
هههههههههههههه

عوووووووووووووووووووو انا جيت اتخديت
...........................
لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انا جييييييييييت يا ردالة
اخيرااااااااااااااااا
دة انا كنت تايهة
ياجرعان
معلش بقى سماح بقى
دة احنا فى رمضان
؟
واقلة اكل الكشرى ماثرة فية
اعاااااااااااااااااااااا
.......................
كمان انا جيت علشان ازهق اكتر
اى خدمة
!
!
اجابتك بتنم حلوة بتنم دى
انك دغرى وصريح
ومبروك عليك وعلينا انك معانا
رمضاااان كريم
عوووووووووووووووووووووووو

فينك
!
عووووووووووووووو

ااحمد اشرف

لاشكر علىواجب يابرنس

عاليا حليم


وانتى طيبه
وشكرا ع الترحيب دا

ماجنوليا

ربنا يخليك على كلامك الحلو دا

ياسمين
انا اسف بجد

ياجماعه ياسمين هى الوحيده اللى كانت بتساعدنى ف الاول

اعتراف سرى جدا

كيكى
انا موجود
ورمضان كريم علينا كلنا

انا اسف ياجماعه ع الانقطاع

حلو اوى التاج ده مافيش منه للرجاله
ههههههههههه

Post a Comment

شوف انت عاوز تقول ايه

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More